Lafangey Parindey
When Pinky (Deepika Padukone) a girl from the slums, loses her eyesight in an accident, she doesn’t lose her will and determination to reach the top. Nandu (Neil Nitin Mukesh), an underground boxing champ from the slums, decides to teach her how to see without eyes and help her roller skate her way to success. But he’s hiding a secret that can destroy their new found relationship. Set in the grungy streets of Mumbai, this is an edgy love story about the never-say-die spirit even when your last chip is down. An intriguing journey of a blindfolded street fighter and a blind dancer who, set out to achieve the impossible.