Lake Mungo
Sixteen-year-old Alice Palmer tragically drowns while swimming in the local dam. Her body is recovered, a verdict of accidental death returned, and she is laid to rest. In the days that follow her grieving family begins to experience a series of strange and inexplicable events. Profoundly unsettled they seek the help of psychic and parapsychologist, Ray Kemeny. In their search for answers they discover Alice had been living a disturbed life and hiding dark secrets. Something haunted their daughter and the terrifying truth awaits at Lake Mungo.