Lamb of God - Ashes of the Wake: Live in Richmond, VA
Witness Lamb of God's performance of Ashes of the Wake: Live in Richmond, VA. Filmed during the band's hometown livestream during lockdown, Lamb of God’s performance of their classic album performed front to back is now available for the first time since 2020.