Landline: A Vans Snowboarding Video
Vans is proud to announce the brand’s first-ever full-length snowboard film, LANDLINE. Shot primarily on Kodak 16mm film, LANDLINE. conveys a raw, behind the lens perspective of the Vans snowboard team as they travel the globe showcasing their creative talents and eclectic personalities. Featuring full parts from some of the most popular names in modern day snowboarding, from seasoned pros, rising stars, and bona fide pioneers of the sport, LANDLINE. embodies the true spirit and culture of snowboarding today.