Last Moment of Clarity
After his girlfriend is murdered by European mobsters, Sam flees to Paris to hide out. Years later, he sees a woman in a Hollywood film who he's certain is Georgia. In L.A. to investigate, he encounters Kat, who impulsively decides to help him.