Last Rites of Ransom Pride
The story begins when Juliette Flowers swears to bring the body of Ransom Pride home to Texas after he’s gunned down in the streets of Mexico. With the help of Siamese twins, a shotgun-toting dwarf, and Ransom’s crackshot younger brother, Juliette spills blood on the border to honor her oath to Ransom Pride. From savage bounty hunters to a murderous Reverend, The Last Rites of Ransom Pride is a full throttle high style graphic novel western that’s a classic in the making.