Laugh Killer Laugh
Murderous jewel thief and mobster Frank Stone (William Forsythe) is a very deeply disturbed, anti-social killer who patrols the mean streets of New York City. Haunted by visions of the past, Frank seeks therapy through a creative writing class where he forms a relationship with Jackie (Bianca Hunter) who encourages him to write his memoirs. Once the mob discovers that Frank is writing about their organized crime operation, a hit is put out on him, ultimately leaving Frank in a deep coma. When he wakes up Frank Stone has an epiphany; he gets hell bent on a rampage of revenge.