Laura Pausini - Pleasure to meet you
Laura Pausini: Pleasure to Meet You—it's the movie that retraces the Laura’s life in a wholly original way. Through never-seen-before footage of her real and fictional life, the artist shows us her essence, giving an honest and bold analysis of her life and how it could have been without that victory at Sanremo that, in 1993, changed her destiny forever.