LEGO DC: Batman: Family Matters
Ominous notes sent to the Bat-family have the nocturnal heroes racing against time to stop the villainous Red Hood, who's gathering Gotham City's rogues' gallery to enact revenge on the Dark Knight. As the origins of the Red Hood are slowly revealed, a threat emerges – one that will put Gotham under the watchful and dangerous glare of Brother Eye! Now it's up to Batman to face the past in order to save the future in LEGO DC: Batman - Family Matters!