LEGO DC Comics Super Heroes: Justice League vs. Bizarro League
Wherever there is chaos and destruction, you will find Superman's mixed-up clone, Bizarro, who hears the opposite of what is said, says the opposite of what he means and does the opposite of what is right. The Man of Steel decides it's time to find a new home for him…on another planet, Bizarro World! On Earth, Superman and the Justice League go about the usual business of stopping bad guys. But when Bizarro World is threatened with destruction by the galactic tyrant, Darkseid, Bizarro returns to Earth and clones the Justice League to create more "heroes" like himself; the Bizarro League is born! From Batman, Wonder Woman, Green Lantern and Cyborg, backward clones are spawned called Batzarro, Bizarra, Greenzarro and Cyzarro. It's up to the Justice League to team up with their bizarre counterparts to stop Darkseid and save the galaxy!