Liberty: Mother of Exiles
Explore the past and present of the iconic Statue of Liberty in this documentary directed by Fenton Bailey and Randy Barbato. The film follows legendary fashion designer Diane von Furstenberg, “godmother” of the statue, in her quest to discover how sculptor Auguste Bartholdi’s dream became a reality and what the statue means to people around the world.