Life After Death from Above 1979
After years of playing together in various bands, Jesse Keeler and Sebastien Grainger started a band out of boredom and necessity. They were propelled into the limelight based on the strength of their performances and their album. As success grew, their friendship was strained and they soon broke up. After 5 years of silence, the band reunites again for the Coachella Music and Arts Festival.