Life Is a Bed of Roses
Count Michel Forbek builds a castle where to fabricate a utopian society. Years later, as part of a conference, trysts take precedence over education and Nora Winkle makes predictions about her friend’s relationship. Finally, a group of children create a fantastical story about medieval times.