Why do we cherish dogs the way we do? How much would you risk for a dog? Through the lens of three heart tugging, riveting and inspiring stories, Life Love Dogs explores the intense emotional bonds we share with our dogs, and how these bonds inspire human and dog to mutually rescue each other.