Liran Donin - Music Meeting
Tel Aviv-born bass player, producer and composer Liran Donin appeared at Music Meeting 2019. With his distinctive powerhouse groove and virtuoso approach to both the electric and double bass, Liran pushes the instrument well beyond its boundaries.