Little Boy
A powerful, moving, and heartwarming film about a little boy who is willing to do whatever it takes to bring his father home from World War II, LITTLE BOY will capture your heart and lift your spirits. From the Executive Producers of Son of God and Touched by an Angel, this instant cinematic classic captures the wonder of life through the eyes of a 7-year-old child and reminds us of the power of faith, hope and love in the face of adversity. LITTLE BOY also stars Academy Award Nominee Emily Watson (The Theory of Everything) and Tom Wilkinson (Selma).