Lose Your Head
Recovering from a breakup, Luis is looking to spend a carefree summer weekend in Berlin’s infamous club scene - the ideal place to party the pain away, make new friends, and perhaps fall in love again. However, Luis' resemblance to a missing Greek student gets him involved in a series of mysterious events, blurring the lines between paranoia and reality.