Love & Other Drugs
Jake Gyllenhaal and Anne Hathaway co-star in this sexy, heart-melting romance. When Maggie (Hathaway), a free-spirited young woman who's in the beginning stages of Parkinson's, meets a charming Viagra salesman (Gyllenhaal), the two leap into a no-strings-attached affair. But no matter how hard they try to keep things casual, they seem to be falling under the influence of the ultimate drug – love!