Love and the Radio Star
Savannah Joy, a single parent image consultant by day and aspiring wellness influencer by night, is hired to rebrand New York's #4 interview radio show host. But when Savannah accidentally ends up on the air with the handsome smooth-talking host, she becomes part of the show's rebranding herself and discovers if on-air differences or love will have the last word.