Love Beats Rhymes
When struggling rapper Coco (Azealia Banks) enrolls in a poetry class, she thinks her rhymes will impress her teacher, Professor Dixon (Jill Scott). Instead, Dixon challenges Coco to seek real meaning in her lyrics, setting her on a journey of discovery that takes her through rap clubs and poetry slams, leading her to find her true voice.