Love Crimes of Kabul
Go behind bars in Afghanistan's Badam Baugh Women's Prison, where half of the inmates are locked up for 'moral crimes,' including adultery and premarital sex, which are illegal there. Through unprecedented access to the prison, this film focuses on three young inmates who are awaiting trial for their 'crimes'--which could net them up to 20 years of jail time if they are convicted.