When economics teacher Liz challenges her students to create business plans, she has no idea that the winners will start their own matchmaking service! Asked to create her own profile to help them kickstart their careers, as well as team up with tennis coach Ted to organize the school carnival, Liz must navigate the dynamics of this new school - as well as the algorithms of her own heart.