Love is not what it used to be
Love is Not What It Used to Be is the story of the physical law of divergent trajectories in several couples: Alex comes across Lucias life, two youngsters who start discovering each other. Paz y Jorge see how their relationship is fading and they don't know what to do. Albert and Irene meet after some decades of separation and it seemed were not going to join again.