Love the Coopers
Christmas with the Coopers follows the Cooper clan as four generations of extended family come together for their annual Christmas Eve celebration. As the evening unfolds, a series of unexpected visitors and unlikely events turn the night upside down, leading them all toward a surprising rediscovery of family bonds and the spirit of the holiday.