Low Profile
There's nothing to keep Yvan in Paris any longer. His wife has left him to live in Thailand. His teenage daughters have chosen to live with his sister Ariane, who is as anxious as she is admirable. Yvan is ready to leave... when beautiful Emmanuelle enters his life... Yvan is going to have to change his plans.