Lucky Peterson - Jazzwoche Burghausen
Legendary bluesman Lucky Peterson, master of the blues guitar and Hammond organ, celebrates 50 years on stage. He is accompanied by his band, augmented by talented vocalist Tamara Tramell, who offers a fascinating mix of southern soul and modern R and B.