Madonna of Pregnancy and The Legend of the True Cross
Finally, a work of the great Maestro of Sansepolcro is the theme of a film production and inserted in the environmental reality of Monterchi, privileged door of the Valtiberina, Tuscany. A significant contribution to the knowledge not only of the extraordinary events which happened in this fresco, but also the oportunity to enter the complex theological, philosophical, scientific and mathematics of the great artist that is still able to amaze us for the richness of contents and the absolute perfection of the form.