Marcin Wasilewski Trio - jazzahead!
Marcin Wasilewski Trio has been playing together for nearly 25 years and includes some of the brightest Polish jazz stars. Blending traditional and contemporary sound, the group is part of the 13th edition of the jazzahead! lineup.