Maren Morris: Reimagined
Go behind the scenes as Maren Morris reworks three of her biggest hits with influential Nashville producer Dave Cobb. Morris—a country music powerhouse known for experimenting with elements of pop and dance music—shares the meaning behind “GIRL,” “The Bones,” and “The Middle” while giving each song an acoustic treatment. In these takes, it’s all about the vocals. “I miss that about pop music,” she says, "where it’s not all about tracks and overproduction. It’s just, like, who is singing their ass off right now.”