Martin Margiela: In His Own Words
One of the most revolutionary and influential fashion designers of his time, Martin Margiela has remained an elusive figure the entirety of his decades-long career. From Jean Paul Gaultier's assistant to creative director at Hermès to leading his own House, Margiela never showed his face publicly and avoided interviews, but reinvented fashion with his radical style through forty-one provocative collections. Now, for the first time, the "Banksy of fashion" reveals his drawings, notes, and personal items in this exclusive, intimate profile of his vision.