Maserati: A Hundred Years Against All Odds
Celebrate the long and storied history of one of the world’s most recognizable icons, Maserati. From humble beginnings into a small Italian garage to the coveted and luxurious automobile we know today, witness the evolution of the business, the brand, and the cars themselves over 100 years. Featuring interviews with the Maserati family, Pink Floyd drummer Nick Mason, British racecar driver Sir Stirling Moss, F1 World Champion John Surtees, and more!