Masters of the Universe
Fifteen years after tracking down the Sword of Power, Adam is whisked back to his home planet of Eternia, now under Skeletor's rule. With Teela and Duncan at his side, he must unlock his true power, embrace his destiny as He-Man, and fight to reclaim his world and the people he loves.