Shy barista Simon finds a magical pink wig that transforms him into Maxxie LaWow, a fierce drag super-shero. When villainous queen Dyna Bolical kidnaps drag rivals for their anti-aging tears, Maxxie and best friend Jae embark on a daring rescue. Can Maxxie defeat Dyna in a high-flying lip sync battle and embrace their true self?