Meet the Spartans
From 2 of the 6 writers of Scary Movie comes this tongue-in-cheek parody of the sword-and-sandal epics. The heroic Leonidas, armed with nothing but leather underwear and a cape, leads a ragtag group of 13 Spartans to defend their homeland against the invading Persians (whose ranks include Ghost Rider, Rocky Balboa, the Transformers, and a hunchbacked Paris Hilton). No one is safe when the Spartans take on the biggest icons in pop culture!