Mesa of Lost Women
If crazed scientists, weird, sexy women and giant spider puppets excite your juices, "Mesa of Lost Women" has the bite! The infamous Dr. Arana (Jackie Coogan) is conducting bizarre experiments in the forbidden Mexican desert of Zarpa Mesa.