Michel Petrucciani Trio
Recorded in Stuttgart in 1998, this performance features pianist Michel Petrucciani, drummer Steve Gadd and bassist Anthony Jackson. The musicians achieve an organic sense of swing by combining the lyrical piano tradition with a contemporary groove.