Miguel Bose - Papitour
Three time 2007 Latin Grammy Nominated Miguel Bose brings us a concert film from his concert tour performance in Plaza Toros De Las Ventas, Spain. Papitour showcases Bose's greatest hits including chart topping singles Nena, and Morena Mia.