With the Guidance of the Dragon Bone Book, HU BAYI teams up with Mojin Six to the Tomb of Emperor Xian in Yunnan province. The tomb is on an island full of ancient monsters, fishes with teeth sharp as knifes, dead human bodies with toxic worms living inside, and ancient giant undying worm. The group fight through the tomb and finally find the key element to break the Ghost Eye curse, Phoenix Eye.