Money From Home
Honey Talk Nelson (Dean Martin) enlists the aid of his cousin Virgil Yokum (Jerry Lewis) to fix a horse called “My Sheba” before a big race. It’s the only way that Honey Talk can pay off a big debt to bookie Jumbo Schneider (Sheldon Leonard). But when Nelson meets Phyllis Leigh (Marjie Miller), the beautiful owner of the horse to be fixed, and Virgil spies Autumn Claypool (Pat Crowley), the luscious lady veterinarian, it’s obvious that the team of Nelson and Yokum will do everything possible to help “My Sheba” win, and worry about Jumbo later.