Mozart - Symphony No. 41, K. 551
Ryan Wiglesworth conducts the London Symphony Orchestra in a performance of W. A. Mozart's Symphony No. 41 'Jupiter', K. 551. It is the longest and last symphony Mozart composed. It is the last of three symphonies Mozart composed during the summer of 1788. It follows the traditional symphonic form in four movements. Unlike Symphony No. 39, the work has no intro but instead a grand finale. Recor...