Mr. Saturday Night
From his earliest days headlining in his parents' living room to the golden days as America's favorite television comic, Buddy Young, Jr. remains in a class by himself. With the help of his brother/manager, who's always ready to catch him when he falls, Buddy's hilarious back-stage climb-to-the-middle is studded with witty one liners and rapid-fire routines that will always leave you laughing even as they touch your soul.