Muddy Waters' Blues Band - Live At Rockpalast
At Westfalenhalle Dortmund on December 10, 1978 for the Rockpalast recording Muddy Waters mighty vocals and his splendid charisma on stage fascinated the audience. Muddy's guitar playing on the Fender Telecaster comes into full effect with his slow blues solos - and seldom had Muddy such a hot sound.