Muffin Top: A Love Story
Suzanne’s body is changing faster than her moods after IVF shots to get pregnant. When she finds out, on her birthday, that her husband has knocked up his younger, thinner co-worker and wants a divorce, she turns to desperate and hilarious measures to lose weight and get a life.