Murat Gögebakan: Kalbim Yarali
The film is about the life story of famous musician Murat Göğebakan, full of difficulties. Murat Göğebakan, who started from poverty and climbed the steps of fame step by step in his life under difficult conditions, struggles with his health problems on the one hand and confronts the betrayal committed against him on the other hand, causing him to suffer a heavy blow.