Murder In the Front Row: The San Francisco Bay Area Thrash Metal Story
In the early 1980's, a small group of dedicated Bay Area headbangers shunned the hard rock of MTV and Hollywood hairspray bands in favor of a more dangerous brand of metal that became known as thrash! Director Adam Dubin captures the rocking early days featuring interviews with Metallica, Megadeth, Slayer, Anthrax, Exodus, Testament, Death Angel, Possessed and many more! Narrated by Brian Posehn.