My Little Pony: The Movie
Twilight Sparkle, Applejack, Rainbow Dash, Pinkie Pie, Fluttershy and Rarity embark on an epic journey to save Ponyville from a dark force. Along the way, the Mane 6 meet new friends and face exciting challenges as they travel beyond Equestria to defeat the evil Storm King and his minion unicorn -- Tempest Shadow.