National Lampoon's Loaded Weapon 1
Detective Jack Colt (Emilio Estevez) and his partner Wes Luger (Samuel L. Jackson) confront danger every day ... psychotic villains, seductive women and a killer piranha in this hilarious spoof of Lethal Weapon.