Starring Ben Stern
By the age of 24, he survived 2 ghettos, 9 concentration camps and 2 death marches. 30-years later he again faced the Nazis, this time in America. One man, Ben Stern, stands up, speaks out and sparks a fierce public battle against Nazis and the 1st Amendment - building nationwide support. Ben's story is a cautionary tale about the consequences of hate speech unchecked.