Newsies: The Broadway Musical
Set in New York City at the turn of the last century and based on a true story, Newsies is the rousing tale of Jack Kelly, leader of a ragged band of teenage “newsies” who dream only of a better life far from the hardship of the streets. But when two publishing titans raise distribution prices at the newsboys’ expense, Jack finds a cause to fight for. Filmed live at the Pantages Theatre in Hollywood, CA, this high-energy, not-to-be-missed version of the hit Broadway show fills the stage with more “newsies” and dancing than ever before!