Night Eyes Four: Fatal Passion
Successful psychologist, Dr. Angela Cross, puts in a new burglar alarm system into her home due to threats she received. Steve Caldwell and Will Griffith install her system and after Will gets shot during a burglary attempt. Jeff and Angela have a hot relationship going until another break-in at her house. Angela has some secrets from her past that could be exposed if the tapes stolen are viewed.